Meghosszabbítottuk a Black Friday-t: Akár 80% kedvezmény Szeretném a kedvezményt

Panaszbejelentés

Opció 1


Személyes csomagleadás a Csomagküldőnél az ID 99389678 megnevezéssel
  • Beviheted a csomagodat bármelyik Csomagküldő átvevőhelyre, ami feladóhelyként funkcionál, és feladhatod az ID 99389678 megnevezéssel
  • Ingyenes csomagfeladás

Opció 2


A terméket futárral vagy postai úton az alábbi címre küldd vissza:
  • Csomagküldő.hu - ID 99389678
    Teve utca 60
    1139 Budapest
  • a visszaküldés díja a vásárlót terheli

  • Ha hibás, vagy sérült terméket kaptál, semmiképp ne használd, ne vedd fel, azonnal küldd vissza nekünk.

1. lépés

Töltsd ki a panaszbejelentő nyomtatványt online a megrendelés áttekintésénél.
Ne felejtsd el megadni az IBAN bankszámlaszámodat.
A nyomtatvány kitöltése után megkapod a panaszhoz tartozó egyedi azonosítót.

2. lépés

Kérjük, hogy a terméket a számlamásolattal és az arra ráírt egyedi panasz azonosítóval együtt küldd vissza.
Nem szükséges az eredeti csomagolásban küldened.
A visszaküldött termék legyen száraz és tiszta.

3. lépés

Vidd be a Csomagküldő.hu valamelyik feladóhelyére a csomagot, és küldd az ID 99389678 címre, vagy add fel postán. A postai küldés ára a vásárlót terheli. Utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.

4. lépés

Emailben értesítünk a termék beérkezéséről.
A panaszodat 30 napon belül elbíráljuk, és annak eredményéről emailben értesítünk.