Hogyan eddz otthon?

Hogyan eddz otthon?

2020.03.26. 7 perces olvasási idő

Hogyan maradj formában a jelenlegi helyzetben? Hoztunk néhány tippet inspirációnak.

A nyújtás, erősítés, a yoga és egyéb kiegészítő otthoni tevékenységek melyek segítenek a futásodban, mind igényelnek valamennyi otthoni felszerelést. Itt az ideje a komplexebb felkészülésnek, hogy teljesen készen állj, amikor eldördül a startpisztoly.

Kiemelkedő applikációk

Otthoni edzés videók, segítő alkalmazások napi edzésekkel, motiváció és sok más

app

A mai, technológiával átszőtt világban minden sarkon találunk olyan applikációt, amely a sporttevékenységekre koncentrál. Ugyanakkor nem mind ugyanolyan, a különbséget a nyújtott szolgáltatások, az ár és a minőség adja. Ha otthon eddzel, fontos, hogy a tevékenységek széles köre elérhető legyen számodra, függetlenül a szükséges eszközöktől és időtől. Ezért is fontos, hogy az egyes applikációkról a legtöbb információ a rendelkezésedre álljon, mielőtt hosszú távra elköteleznéd magad és előfizetsz.

FitBit Coach - személyi edző a zsebedben

  • Edzések százai a tested különböző részeire fókuszálva
  • Személyre szabott videók feladatokkal, motivációval és zenével
  • Kapcsolódás a  FitBit okosórához
  • Költség: $39.99/év
  • Értékelés: 4,5 az 5-ből (Google Play)

Nike training Club - Fitness és edzés segéd

  • Edzés- és ismétlésalapú opciók
  • Személyi edző a zsebedben: erősítés, yoga, HIIT, kardió, vagy rugalmasság fejlesztés
  • Saját testsúlyos, könnyű, vagy teljes felszereléssel
  • Idő- és ismétlésalapú opciók
  • Kezdő, gyakorlott és haladó szintek
  • Bejelentkezhetsz minden sporttevékenységeddel a jobb átláthatóságért
  • Eddz a kedvenc sportolóiddal, mint: Isaiah Thomas, Julie Ertz, Sydney Leroux Dwyer és Cristiano Ronaldo 
  • Összeköttetés az Apple Watch-ra letölthető applikációval
  • Költség: 7 napos ingyenes próbaidőszak, majd $14.99/hónap
  • Értékelés: 4,6 az 5-ből (Google Play)

Asana Rebel - kardió és yoga flow

  • Edzések yoga és HIIT kardió alappal, meditáció és relaxáció
  • Eddz bárhol, bármikor
  • Kövesd nyomon a fejlődésedet, légy rugalmasabb, erősebb és magabiztosabb
  • Költség: ingyenes alap, az extrák külön djért
  • Értékelés: 4,2 az 5-ből (Google Play)

 

Fitness videok és E-bookok

Ha nem kedveled az alkalmazásokat és a kicsit komplikáltabb felhasználásukat, rengeteg vizuális tartalmat találhatsz Youtube-on, vagy éppen E-bookokban leírt formában, melyeket könnyedén le is tölthetsz az eszközeidre. Egészen biztos, hogy rengeteg opciót találsz otthoni, vagy utazás közbeni mozgásokhoz.

appka

Jillian Michaels

Ki ne ismerné Jillian Michaels videóit, olyan, mintha mindig is itt lettek volna. 30 napos tervek, ahol minden egyes szint 10 napig tart. Nem kell a teljes programot végigcsináknod, Jillian videói között rengeteg lehetőség közül választhatsz.

Kayla Itsines - Bikini body guide

Kayla egy személyi edző Ausztráliábab, aki a különösen hölgyek számára készült edzéseket kínál. Az egész világon jelen lévő közösséget hozott létre, akik folyamatosan előrébb viszik egymást. Kiadott egy e-bookot is, amely a fitness tevékenység mellett az egészséges étrended kialakításában is segít. Inspirációként mindenképp kövesd Instagramon. 

Sarah Stevenson - “Sweat it to shread it”

Sarah egy híres, ausztrál Youtuber, csatornájának neve Sarah's day. Szintén kiadott egy népszerű e-bookot. Két edzés segédletet hozott létre, melyek fejlődésben egymásra épülnek. Sarah szintén rendelkezik edzés videokkal  YouTube csatornáján, de találhattok tippeket az Instagramján is.

Steve Cook 

Végül valami az uraknak is. A sportoló először létrehozta a YouTube csatornáját, majd egy programot, amely a tonizálást és a tömegépítést segíti.E-bookja ingyenesen elérhető. Kövesd Steve-t az Instagramon is.

_

 

_

 

_

 

 

Hozd létre a saját edzéstervedet

Mindenki magáról tudja a legjobban, hogy mely területekre kell, hogy koncentráljon: nem árt létrehoznod a saját edzéstervedet. A terv kinézhet mondjuk így: 5 feladat naponta (inspirációt szerezhetsz a fenti videókból), amit 4 darab 12-es ismétléssel csinálsz. Természetesen sose hagyd ki a bemelegítést az edzés előtt, utána pedig a nyújtást. Számos eszközt is használhatsz az otthoni edzéshez, úgy mint a  matracok, rugalmas kötelek, gumik, vagy ugráló kötelek. Az edzőlétra szintén nagy segítség abban, hogy gyorsabb, agilisabb, ügyesebb legyél. Általános fizikai kondíciódat javíthatod például egy  fitness kerékkel, mely a teljes tested erősítésén is segít.

Cvičení doma

 

A lényeg, hogy ahhoz, hogy formában tartsd magad, nem szükséges, hogy terembe, vagy egy stadionba járj. Számos tevékenységet végezhetsz otthon is - vagy éppen séta, futás közben. Válaszd ki azt, amely számodra a legjobb és a legnagyobb örömöt nyújtja!