A német atlétikai bajnokságon a Nike öröksége előtt tisztelegtünk. A Nike, korábbi nevén Blue Ribbon Sports, marketingstratégiája az volt, hogy behajtottak a versenypályára egy régi Volkswagen autóval és közvetlenül abból árulták a szögeket és futócipőket a versenyzőknek.



Bill Bowerman, a Nike társalapítója számára a közvetlen kapcsolat a sportolókkal és visszajelzéseik jelentették a kulcsot a folyamatos termékfejlesztéshez. Számunkra is elengedhetetlen a szoros kapcsolat. Ezért folytattuk az örökséget és Pop-Up kocsinkkal részt vettünk a Braunschweig-i bajnokságon.
Így dobtuk piacra a Nike Blue Ribbon Sport kollekciót, beleértve a limitált BRS kiadását a Nike ZoomX Vaporfly Next%-nek.A történethez hozzátartozik az is, hogy a Volkswagen egy őrületes retró Bulli-t biztosított nekünk, olyat ami a Nike-nak is volt.